Prevencije medijskih zloupotreba dece

 

Prevencija medijskih zloupotreba dece



U okviru inicijative NVO „Prijatelji dece Srbije“, učenici 3-1 Zrenjaninske gimnazije i njihov predmetni profesor Edi Daruši realizovali su na časovima Filozofije i Građanskog vaspitanja radionice vezane za prevenciju medijskih zloupotreba dece.

Problemi na koje smo želeli da skrenemo pažnju vezani su za zloupotrebe dece u medijima, izloženost dece neprimerenim sadržajima, narušavanje njihove  privatnosti i na društvenim mrežama i dr.

Podizanjem medijske pismenosti naši učenici biće spremniji da prepoznaju medijske zloupotrebe i protiv istih se bore.




 













 







9 коментара:

  1. Bilo je zanimljivo i korisno raditi u kolektivu mojih vršnjaka. Naučila sam mnogo korisnih stvari, shvatila sam kako zapravo funkcionišu mediji. Vrlo prijatno iskustvo :)

    ОдговориИзбриши
  2. očajno je bilo, ne ponovilo se nikome.
    -Hana Rujević

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma koristan događaj putem kojeg sam naučio dosta raznih činjenica o medijama i uopštenih opasnosti kojim sam izložen kao svakodnevni konzument medija.

    ОдговориИзбриши
  5. Bilo je veoma zanimljivo raditi u timu .Takodje mislim da ce nam ova radionica doprineti u daljem zivotu da ne budemo izmanipulisani od strane medija.

    ОдговориИзбриши
  6. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши